دانلود رایگان تقویم 1401 لایه باز رایگان

طرح تقویم 1401 که به صورت لایه باز و با فرمت PSD در الو طرح ، طراحی شده است  تمامی اصول و استاندارد های چاپ لحاظ شده است تا شما بدون کوچکترین ایرادی طرح مورد نظر خود را به چاپ برسانید .

در طرح از وکتور و المان هایی با کیفیت بالا استفاده شده که با تغییر سایز طرح به بزرگتر و یا کوچکتر در کیفیت طرح تغییری ایجاد نشود . بیش از 80 درصد طرح به صورت لایه باز می باشد که قابل تغییر به طرح و رنگ دلخواه است .

در جدول تقویم 1401 کلیه روزهای شمسی، قمری و میلادی و بخش مناسبت های هر ماه بصورت تایپی است و هرگز از عکس استفاده نشده است به همین دلیل شما راحت و آسان می توانید کلیه اعداد و مناسبت های تقویم را تغییر دهید.

برای استفاده از طرح نیاز به برنامه فتوشاپ دارید.

به منظور سهولت در استفاده از فایل ها در فایل دانلودی ، تصویری برای راهنمای استفاده از فایل های لایه باز نیز قرار داده شده است. چنانچه در تقویم اصلاحیه ای توسط ژئوفیزیک اعلام شود ، جدول تقویم ها سریعا آپیت می شود و در حساب کاربری شما جهت دانلود قرار خواهد گرفت .

پس لازم است جهت دانلود آپدیت ها و یا دانلود در زمان های آینده در سایت الو طرح عضو شوید.

طراحی تقویم یکی از زمان بر ترین و مشکل ترین کارهای مربوط به طراحی می باشد.از آنجا که الو طرح به عنوان یک وبسایت تخصصی طراحی تقویم می باشد و تا کنون برای حل مشکل همکاران عزیز در زمینه طراحی تمام تلاش خود را بکار برده است ، در زمینه طراحی تقویم نیز سعی شده است تا تمام نیاز همکاران را رفع نماید ، چرا که در طرح های اجرا شده تمامی طیف سلیقه ها و سبک ها استفاده شده است و به صورتی است که مورد پسند تمامی اقشار جامعه است.

شما میتوانید به ساده ترین شیوه فایل لایه باز تقویم سال 1401 را از سایت الوطرح دانلود کنید
تقویم ها مطابق با تقویم شورای فرهنگ عمومی (موسسه ژئوفیزیک) طراحی و بررسی شده است برای اطمینان بیشتر از عدم اشکال می توانید به سایت: شوراي فرهنگ عمومي به آدرس « www.pcci.ir » و یا سایت موسسه ژئوفیزیک تهران به نشانی calendar.ut.ac.ir مراجعه و فایل pdf تقویم 1401 را دریافت و بررسی نمایید . قبل از چاپ ، اطلاعات تقویم را کامل بررسی کنید. در صورت بروز اشتباه در تقویم ، هیج مسئولیتی متوجه ایران تقویم نمی باشد و کلیه مسولیت ها بر عهده مشتری است.

کد تخفیف 90% خرید فایل تقویم 1401

aof90